zaterdag 30 juli 2016

30 juli 2016

Eindelijk af....

Zucht er van...hoe komt het toch dat ik zo achter loop...dit is pas het motief van  juni.
En deze aankomende week het volgende motief al weer .,..ooohhh!!!!
en ik moet ook de boksers nog gaan borduren...
De initialen zijn de letters in het groen RVDH...Rian van der Hoek

 Ik denk dat het komt dat ik eerst de buitenrand heb afgemaakt...
en daardoor achter loop....
maar komt goed...even overuren draaien.

    En niet te vergeten dat ik veel heb gehaakt...
vanavond gaan we  een kop koffie drinken bij onze dochter...
                    dan gaat de handwerkhaaktas mee  .....praten en haken (breien) tegelijk...
kan toch!!!! 

 
Allen een hartelijke borduurgroet van Rian
 
 
 
                    

3 opmerkingen:

  1. lekker veel te lezen Rian ,de blog heeft weinig vakantie met al dat vakantie nieuws! je Lap wordt mooi hoor !
    groet van Ditty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt veel gedaan!! Haken kost ook veel tijd.
    De lap is nu al mooi. Ik weet niet precies hoe motief van de maand werkt. Dat hoor ik na de handwerkvakantie wel van jullie.
    Groetjes, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Rianne

    Zou je wel achterlopen?
    Misschien denk je dat zelf.
    Volgens mij ben je een streebster in de groep wat borduren betreft.
    Nou ja even dan, doordat je nu veel gehaakt hebt

    Gr L uit E

    BeantwoordenVerwijderen