donderdag 24 november 2016

24 november 2016

Eindelijk...hier ben ik weer.

Onze kleindochter stuurde een foto via de app. en wat zag ik daar?
een borduurwerk...ze vertelde dat ze een prachtig borduurwerk bij de kringkoop gekocht heeft...voor 4 euro en vijftig cent.
Herbert (haar man ) vond het maar niks....zelf vond ze het mooi en? heeft een plekje gekregen in de huiskamer.
Dit vond ik heel mooi om te horen...en heb het gezien....ze vroeg of ik een dagje kwam...gezellig zo bij je kleindochter die getrouwd is...dat wordt 10 december alweer een jaar.

Op een zaterdag morgen zijn mijn man en ik naar de kringloop in Ridderkerk geweest.
 Dit is afgelopen April gestart t.b.v. zending en evangelisatie.
Echt druk daar   gezellig en heel mooi opgesteld...en wat zag ik
 (daar ben ik altijd naar op zoek in kringlopen)
 allemaal handwerk pakketten. En? voor een kopie...het DMC kan ik altijd gebruiken maar ook de patronen zijn mooi om ergens in te verwerken.
Ook het  stramien komt altijd van pas.
Kijk maar eens mee.
Jullie snappen wel dat ik hiermee echt in mijn sas was.
Maar niet alleen handwerken daar gekocht ...zelfs een driewieler voor onze kleine kleinkinderen.
Het is zo leuk kopen daar.....
 
 
Ga stoppen tot de volgende keer.
Wie weet weer Kringloop?????????
Afwachten maar.
Je weet maar nooit...kan ook een verslaving zijn!!!!
 
 
Een hartelijke groet van Rian
 





2 opmerkingen:

  1. Wateren goeie vondst. En ook nog voor een goed doel. Kan niet mooier.
    Groet, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie koopjes!
    Mocht het een verslaving zijn, dan geen ongezonde... en ten goede van de samenleving...

    BeantwoordenVerwijderen